Rizik slučajnog oštećenja ili gubitka prelazi na korisnika po primitku proizvoda. Korisnik je dužan prilikom preuzimanja pregledati pošiljku, a eventualna vidljiva oštećenja i/ili nedostatke odmah prijaviti te, u slučaju da je riječ o vidljivim nedostatcima, odbiti primiti oštećenu pošiljku/ pošiljku s nedostatcima.
U slučaju da korisnik po zaprimanju naručenih proizvoda utvrdi da nije zaprimio odgovarajuću narudžbu, dužan je o tome neodložno obavijestiti The Humidor putem emaila info@humidor.hr ili na broj telefona +385 98 982 4655, Kako bi The Humidor mogao u što kraćem roku obraditi prigovor korisnika. Korisnika se moli da dostavi informacije o narudžbi i konkretne prigovore u odnosu na istu. The Humidor će na prigovor odgovoriti unutar Zakonom propisanog roka od 15 dana.
Ovisno o prirodi nedostatka, The Humidor će poduzeti odgovarajuće korake kako bi se korisniku dostavili odgovarajući proizvodi, odnosno da bi se otklonili nedostatci. Ako to nije moguće, The Humidor će korisniku vratiti novac za kupljene proizvode. U slučaju materijalnih nedostatka, na odnose korisnika i The Humidora primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke.
U slučaju drugih upita, prigovora ili zahtjeva za pojašnjenjem, obratite nam se na info@humidor.hr ili na broj telefona +385 98 982 4655.